loading...
آنا اس ام اس | سرگرمی و اس ام اس
بهنام بازدید : 55 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)

اس ام اس های فاز سنگین و تیکه دار فوقع العاده  زیبا بخش 1


صبر کن سهراب!

گفته بودی قایقی خواهم ساخت،دور خواهم شد از این خاک غریب.

قایقت جا دارد؟

من هم از همه ی زمین دلگیرم...

 .

.

.

کاش همیشه در کودکی می ماندیم تا به جای دل هایمان سر زانوهایمان  زخمی میشد....

.

.

.

آدم های دنیای من،فعل هایی صرف میکنند که برایشان صرف داشته باشد...

.

.

.

 یاد سهراب بخیر،آن سپهری که تا لحظه ی خاموشی گفت:تو مر یاد کنی یا نکنی،من یاد تو هستم.

.

.

.

 در این شهر صدای پای مردمی که وقتی تو را می بوسند،طناب دار تو را می بافند!مردمی که صادقانه دروغ میگویند و خالصانه به تو خیانت میکنند.در این شهر هر چه تنهاتر باشی پیروز تری!

.

.

.

 دختری به کورش گفت:من عاشقت هستم.کورش گفت:لیاقت شما برادرم است و پشت سره شما ایستاده!  

دخترک برگشت و دید  کسی نیست.کورش گفت:اگر عاشق بودی پشت سرت نگاه نمیکردی!! (بهنام :از این مدل آدمها زیاد هستند)

.

.

.

 شکسپیر میگه:وقتی کسی رو دوست داری  هر چند وقت یکبار بهش یادوری کن تا فراموش نکنه  قلبی براش میتپه،این یک یاد اوریست

.

.

.

دلمان که میگیرد تاوان لحظه هایی است که دل بستیم

.

.

.

 

زن از دیدگاه دکتر علی شریعتی:زن عشق میکارد و کینه درو میکند،او می زاید و تو برایش نام انتخاب میکنی،او درد میکشد و تو نگران از اینکه بچه دختر باشد،او بس خوابی میکشدو تو خواب حوریان بهشتی می بینی،او مادر میشود و همه جا می پرسند:

نام پدر!

.

.

.

ادم ها می ایند،زندگی میکنند،می میرند و میروند،اما فاجعه زندگی در آن هنگام اغاز میشود که کسی از کنارت میرود اما نمیمیرد!میماند ونبودنش در بودن تو چنان ته نشین میشود که تو میمیری در حالی که زنده ای

.

.

.

مثل سیگاری نصفه افتادم در جهانی که پمپ بنزین بود.

.

.

حالم خوب است.مثل حال مادر بزرگ و پدربزرگ که گفتند خوبیم! اما مردند

.

.

هیچوقت بیش از حد عاشق نباش ...

بیش از حد اعتماد نکن...

بیش از حد محبت نکن...

چون بیش از حد به تو اسیب می رساند!!!

.

.

شب است...کلنجار می روم با خودم با دلتنگی هایم با قلب له شده ام با غرور شکسته ام

سراغش را بگیرم...نگیرم...بگیرم...نگیرم...نزدیک صبح است....دل را به دریا زدم"مشترک مورد نظر در حال مکالمه می باشد.

.

.

.

 بودنم را هیچکس باور نداشت /هیچکس کاری ب کار من نداشت/بنویسید بعد مرگم روی سنگ / با خطوطی زیا و قشنگ اونکه خوابیده است در این گورستان سرد بودنش را هیچکس باور نداشت

.

.

.

 چه ناگهانی نگاهت را به نگاهم تعارف کردی
و ناگهان عاشقت شدم...

.

 .

.

امروز خاطراتت را سوزاندم اما بوی خوش هیزمش بیقرارم کرد،دلتنگت شدم...

.

 .

.

 کوتاه میگویم دوستت دارم اما از دوست داشتنت کوتاه نمی آیم ...

.

.

 .

خوشبختی مگه چقدر چیز عجیبیه ؟!؟
همین که کنار یک نفر بتونی خودت باشی خوشبختی !

.

 .

.

صبحی که شروعش با توست ، خورشید دیگر اضافیست !

.

 .

.

در هر ورق زمان نوشته ام : به یادت میمانم حتی اگر هزار صفحه از تو دور باشم !

.

 .

.

ابراهیم که نیستم میگذاری میروی...
این آتش نبودنت بر من گلستان نخواهد شد !!!

.

.

.

تمام شهر خوابیده ، من از فکر تو بیدارم

.

.

.

هر روز این “عشق” یکطرفه را طی میکنم
یکبار هم تو گامی بدین سو بردار … نترس ، جریمه اش با من !

.

.

.

 دنیا را بهتر شناختم پس از آنکه تو را شناختم

.

.

.

 عشق یعنی توی گوشیت یه سری اس ام اس هست که عمرا دلت بیاد پاکشون کنی

.

.

.

  همیشه به یادت هستم ،اما شاهدی ندارم ،بجز کلاغ بام خانه مان که او هم حقیقت رابه تکه پنیرى میفروشد !

.

.

.

علت بی خوابی ام را چگونه بگویم وقتی یاد تو از سقف اتاقم چکه میکند

.

.

.

 

تمام حرف ها پشت سرت بود ، به دنبالت الفبا را قدم زدم ؛ تو حرف نداشتی !

.

.

.

بازی عشق پر از شکست است ولی بازنده ندارد !

.

.

.

دلم میخواهد کسی باشد ، خوب باشد ، مهربان باشد ، بس باشد و همه ی این بودن هایش فقط برای من باشد ، فقط برای من !

.

 .

.

ﺧﻮﺵ ﺑﻪ ﺣﺎﻟﺖ ، ﭘﻴﺶ ﺧﻮﺩﺕ ﻫﺴﺘﯽ ....

.

.

.

چشم بسته از فرسنگ ها می شناسمت ، این تلاشت برای گم شدن مرا می خنداند

.

.

 . تمام دنیا هم که بگویند تو مال من نیستی ، باز این دل زبان نفهمم بهانه ات را میگیرد....


.

.

.تو از موسی پیامبرتری !
به جای اشاره نگاه کردی ، به جای دریا دل من شکافته شد...



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 1349
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 85
  • بازدید سال : 1,399
  • بازدید کلی : 10,256