loading...
آنا اس ام اس | سرگرمی و اس ام اس
بهنام بازدید : 43 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)

هی فلانی :تو را من "تو"کردم،وگرنه کلمه ی "هوی" هم زیادت بود،واسه ی من " شما شما " نکن

فرستنده : مهیاز

.

.

شاید قانون دنیا همین باشد ، من صاحب آرزویی باشم که شیرینی تعبیرش از آن دیگریست

فرستنده : تنها

.

.

بدترین درد انتظاره !
انتظاره حتی یک تماس

فرستنده : تنها

.

.

وای از روزی که شریک خاطره هات یه شماره خاموش باشه و یه سیگار روشن

فرستنده : تنها

.

.

شاید از مد افتاده باشد…شاید دیگر اندازه ام نباشد…اما هم چنان بوی خاطره میدهد…پیراهنی که تو روی شانه هایش اشک ریخته ایی!

فرستنده : تنها

.

.

شماره عوضی نبود
صدا اشتباه نبود
صدا همان صدا بود
چیزی دیگر انگار عوض شده بود
چیزی شبیه دل

فرستنده :محمد طاها

.

.

حافظه ی آدم های غمگین قویست ؛ می دانند کجای کدام خیابان آن روز “مردند” !

فرستنده :محمد طاها

.

.

یادته میگفتی عشقمون مثل تو فیلماست ؟؟؟
تو نقشت رو خوب بازی کردی فقط من هیچوقت نفهمیدم اشتباهم چی بود که نقشمو دادن به یکی دیگه !؟!؟

فرستنده :محمد طاها

.

.

دلم را هنگامی غم می گیرد که نگاهم به دستان گره خورده ی دو آدم خیره می ماند !

فرستنده : / aram

.

.

چه فرقی میکندان سوی دنیاباشم یافقط چندکوچه ان طرف تر…؟پای عشق که درمیان باشددلتنگی دمارادم رادرمی اورد!!!!عشق بد دردیست!!!

فرستنده : فرهاد

.

.

خداحافظی ات عجب خرابه ای بار آورده
مدت هاست در تلاشن مرا از زیر آوار
تنهایی هایم بیرون بکشند

فرستنده :ali

.

.

دوستت دارم” را برای هر دویمان فرستادی
هم من ، هم او
خیانت میکردی یا عدالت ؟

فرستنده :ali

.

.

بودم!
دیــــــــــــدم با دیگری شـــادتری
.
رفتــــــــــم

فرستنده :ali

.

.

باز هم “خیال” تو مرا “برداشت” !
کجا می برد نمی دانم ؟!

فرستنده :شقایق

.

.

به تو که فکر میکنم جوانه میزند آرزوهایم

فرستنده : نازی

.

.

میترسم از یاری که یار داشته باشد!!

فرستنده : نازی

.

.

اینکه آدم حرفی نمیزند نه اینکه دردی نداشته باشد ؛
از یک جایی به بعد آدم خودش میفهمد که حرف زدن فایده ای ندارد

فرستنده :یاشار

.

.

شغلش این بود بیاید، عاشق کند… تنها بگذارد و برود…! نامرد… نمی‌دانم! شاید ! مامور بود و‌ معذور..

فرستنده :یاشار

.

.

کسی از تو میرود و بعد تو دلت می‌خواهد از همه‌ی دنیا بروی

فرستنده :یاشار

.

.

به اندازه ی همه” نه ” هایی که باید میگفتم ….و نگفتم !امروز باید بگم :غلط کردم

فرستنده :یاشار

.

.

موندنی با لگد نمیره ، رفتنی با خواهش نمیمونه

فرستنده : آرش

.

.

صدای خنده ی مادرم ، حتی غم هایم را هم می خنداند !!!

فرستنده : آرش

.

.

خاطراتم را خیس کردند چشمان بارانی ام

فرستنده :باران

.

.

دلتنگ نشدی ببینی چگونه خوب ترین خاطره ها بی رحم ترین شان می شود

فرستنده :باران

.

.

عشق از جنس باران است ، کثیفش نکنید

فرستنده :باران

.

.

از صمیم قلب برای بعضی از خاطرات آرزوی فراموش شدن میکنم

فرستنده : مصطفی

.

.

دوست داشتن کسی که شما رو دوست نداره
مثل بغل کردن کاکتوس می مونه
هرچی محکم تر بغل کنی بیشتر آسیب میبینی

فرستنده : yas

.

.

هیچ زخمی خوب نمیشه ، یا جاش میمونه یا یادش

 

فرستنده : yas

.

.

بعضـی هـا دستشـان « رو » میشـود؛
اما
رویشـان کم نمیشــود…!

 

فرستنده : sanam

.

.

اونقدر که مار تو آستینمون پرورش دادیم،
قارچ پرورش داده بودیم الان یکی از کارآفرینای نمونه ی کشور بودیم !

 

فرستنده : sanam

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 1349
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 42
  • بازدید ماه : 124
  • بازدید سال : 1,438
  • بازدید کلی : 10,295