loading...
آنا اس ام اس | سرگرمی و اس ام اس
بهنام بازدید : 46 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

 

1.می گویند دنیا دار مکافات است
دنیا را بی خیال ، فعلا که دار و ندار ما تویی و ندیدنت مکافات...

 

 

 

2. در خاطری که تو هستی ، دیگران محکومند به فراموشی ...
این را به همه بگو

 

 

 

3. امروز خاطراتت را سوزاندم اما بوی خوش هیزمش بیقرارم کرد،دلتنگت شدم...

 

 

 

4. حکایت مخاطب خاص و ما حکایت برکه است و ماه
دور از هم و در دل هم

 

 

 

.خنده های تو5
آرزوهای من اند
بخند تا برآورده شوند

 

 

 

6. در این آشفته بازار هر چقدر هم که گران باشد باز هم میخرم
نازت را میگویم

 

7. برای بودنت میمانم و برای دیدنت میمیرم باش تا بمانم و بمان تا نمیرم

 

 

 

8.بعضی سردردها نه با چای خوب میشه نه با خواب و نه با قرص
بعضی سردردها فقظ با دیدن یه نفر خوب میشه !!!

 

 

 

9. حرفهای زیادی بلد نیستم
من تنها چشمان تو را دیدم و گوشه ای از لبخندت که حرفهایم را دزدید
از عشق چیزی نمی دانم اما دوستت دارم کودکانه تر از آنچه فکر کنی !

 

 

 

10.کوه نیستی اما صدایت که می زنم ، شعر و شور و عشق به من باز می گردد !

 

من” به “تو” بستگی دارم

 

 

 

11. دستهایم این روزها بوی حافظ میدهند
فال که میزنم کنعانم بدجور یوسفش را میخواهد !

 

 

 

12. نمی دانم آلزایمر بودی یا عشق !
از روزی که مبتلایت شدم ، خود را از یاد بردم...

 

 

 

13. وقتی یه آدم رو دنیای خودت میکنی ، کوچکترین اشتباه اون آدم تمام دنیای تو رو داغون میکنه !

 

 

 

14. می خواهم داستانی از علاقه ام به تو را
یکی بود ، یکی...
بی خیال...
خلاصه اش میشود : دوستت دارم

 

 

 

15. مدتهاست دلم شروعی تازه میخواهد
تو بیا و مرا دوباره آغاز کن !

 

 

 

16. هی میخواهم گُمت کنم به عمد اما هی پیدایت میکنم اتفاقی

 

 

 

17. رسم “خوب ها” همین است :
حرف آمدنشان شادت می کند و ماندنشان با دلت چنان می کند که هنوز نرفته دلتنگشان می شوی

 

 

 

18. کاش داشتنت به راحتی دوست داشتنت بود

 

 

 

19. گفتم برایت میمیرم
تو خندیدی ولی من ، از همان روز تا کنون دیگر برای خودم زندگی نکردم...

 

 

 

20.وقتی سردم میشود کافیست حریر نازک خیالت را دور تا دور خودم بپیچم ؛ تا ابد گرم گرمم...

 

 

 

21. من از چشمان “تو” چیزی نمی خواهم به جز گاهی نگاهی...

 

 

 

22. ﻋﺸﻖ ﯾﻌﻨﯽ ﺑﺪﻭﻧﯽ ﻧﻤﯿﺸﻪ ﺍﻣﺎ ﻧﺘﻮﻧﯽ ﺗﺮﮐﺶ ﮐﻨﯽ!

 

 

 

23. با فنجانی قهوه هم میتوان مست شد اگر کسی که باید باشد باشد

 

23. تو برایم چون منشوری … در سفیدی خیالم بیا و خیالم را تجزیه کن ؛ رنگین کمان نگاهت خواهم شد

 

 

 

24. چه با قاطعیت حکم میدهی که “حواست رو جمع کن” و من میمانم که چطور جمعش کنم وقتی تمامش پیش توست !

 

 

 

25. مرا حبس کن در آغوشت ؛ من برای حصار بازوان تو مجرم ترین زندانی ام

 

 

 

26. ﮐﺎﺵ ﺻﺪﺍﯼ ﺑﻌﻀﯽ ﺁﺩﻣﺎﺭﻭ ﻣﯿﺸﺪ ﺑﻮﺳﯿﺪ ﻣﺨﺼﻮﺻﺎ ﻭﻗﺘﯽ ﺍﺳﻤﺘﻮ ﺻﺪﺍ ﻣﯽ ﺯﻧﻦ

 

 

 

27. خواستم هرچه را که بوی تو میداد بسوزانم ؛ جانم آتش گرفت

 

 

 

28. مهم نیست چقدر طول بکشد ، مهم این است که عشق واقعی همیشه ارزش انتظار را دارد

 

 

 

29. عشق مثل پرواز است ، بالا رفتنش جسارت می خواهد ، بالا ماندنش لیاقت

 

30. در خواب هم راحتم نمی گذاری ، بی خبر می آیی ، صدایم می کنی … تا چشم باز میکنم ، باز نیستی

 

 

 

31. دستم را بگیر و مرا به دور دست هایی ببر که در دسترس هیچ دستی نباشم

 

 

 

32. بزرگترین درد دنیا اینه که ببینی اونی که تا دیروز درداتو میکشیده داره درد میکشه

 

 

 

33. پرستوی من تویی
می آیی بهار میشوم ؛ می روی ، پاییزم  
عادت کوچ را فراموش کن
بیا و نرو
بیا و به من کوچ کن و فصلِ مرا بهار باش تا همیشه

 

 

 

34. بن بست دنیاست برای من آغوشت...
اولین باریست که هراسی ندارم بگویم به بن بست رسیده ام !

 

 

 

36. به تو که فکر میکنم جوانه میزند آرزوهایم...

 

 

 

37. یک فرصت به من بده که غلط ببوسمت و تمام طول سال را جریمه ام کن که از روی آن هزار بار تمرین کنم

 

 

 

38. در سرخ ترین لحظه اشک تشنه یک نگاه توام برای لبخندی دوباره...

 

 

 

39. تمام شعر های عاشقانه جهان شبیه تو هستند!
تو اما پشت استعاره ای ایستاده ای که به ذهن هیچ شاعری نخواهد رسید...

 

 

 

40. نزدیکتر که بیایی ، زغالهای قلبم سُرخِ سرخ می شوند

 

 

 

41. دلم خیابانی میخواهد هزار طرفه به سوی خانه تـــــــو !

 

 

 

42. فاصلـــه ها دروغند
       وقتــــــــی یــــادت
در مــــن نفـــس میکشـــــد

 

 

 

43. خسته شدم از “تو” نوشتن ، کمی از خودم می نویسم....
من” دوستت دارم !

 

 

 

44. تو از موسی پیامبرتری !
به جای اشاره نگاه کردی ، به جای دریا دل من شکافته شد...

 

 

 

45. عاقبت یک روز که نزدیک است ، از دنیایی که در آن بی تو مرده ام زنده خواهم شد ، به سویت خواهم دوید و تا ابد در آغوشت جان خواهم داد !

 

 

 

46. راه که میروی ، عقب می مانم نه برای اینکه نخواهم با تو همقدم باشم ، میخواهم پا جای پایت بگذارم و مواظبت باشم ، میخواهم ردپایت را هیچ خیابانی در آغوش نکشد...
تو فقط برای منی !

 

 

 

47. من صبح را با عسلِ نگاه تو میخواهم !

 

     

 

48.دوست داشتن با شریک شدن بیشتر میشه و درد با همدردی کمتر...

 

 

 

49. کاش میتوانستم صدای تــــــــو را بنویسم !

 

 

 

50. تمام دنیا هم که بگویند تو مال من نیستی ، باز این دل زبان نفهمم بهانه ات را میگیرد....

 

 

 

51. چشم بسته از فرسنگ ها می شناسمت ، این تلاشت برای گم شدن مرا می خنداند

 

 

 

52. ﺧﻮﺵ ﺑﻪ ﺣﺎﻟﺖ ، ﭘﻴﺶ ﺧﻮﺩﺕ ﻫﺴﺘﯽ ....

 

 

 

53.دلم میخواهد کسی باشد ، خوب باشد ، مهربان باشد ، بس باشد و همه ی این بودن هایش فقط برای من باشد ، فقط برای من !

 

 

 

53. تمام حرف ها پشت سرت بود ، به دنبالت الفبا را قدم زدم ؛ تو حرف نداشتی !

 

 

 

54. فنجان چای توام ، ببین چگونه قند در دلم آب می شود به شوق لبت !

 

 

 

55. بازی عشق پر از شکست است ولی بازنده ندارد !

 

 

 

56.گاه می اندیشم چندان هم مهم نیست اگر هیچ از دنیا نداشته باشم ؛ همین مرا بس که کوچه ای داشته باشم و باران و انسانهایی در زندگیم باشند که زلال تر از باران هستند ....

 

 

 

57. زمان نمی گذرد وقتی در انتظار دیدنش نشسته ای !

 

 

 

58. من هنوز شعری نگفته ام ، من فقط تو را تماشا کرده ام و کلمات را از یاد برده ام ...

 

59.نفس کشیدن را دوست دارم گاهی ؛ گاهش را فقط “تــــــــو” می دانی...

 

 

 

60. تمام دنیا در آغوشت خلاصه شده است ؛ کودکانه پناه میبرم به خلاصه ی دنیا.....

 

 

 

61.علت بی خوابی ام را چگونه بگویم وقتی یاد تو از سقف اتاقم چکه میکند

 

 

 

62. چه دریایی میشود آسمان چشمانت  وقتی نگاهت موج میزند .

 

 

 

63.سکه ی زندگیم شیر ندارد اما همین خطی که مرا به تو وصل نگه می دارد را دوست دارم !

 

 

 

64.همیشه به یادت هستم ،اما شاهدی ندارم ،بجز کلاغ بام خانه مان که او هم حقیقت رابه تکه پنیرى میفروشد !

 

 

 

65.لحظه لحظه های باهم بودنمان چه خوب و چه بد بهترین خاطره هااست و این همان معنای عشق است.

 

 

 

66.به حرمت باران سکوت میکنم تا بدانی به عظمت باران دوستت دارمِ

 

 

 

67.عشق یعنی توی گوشیت یه سری اس ام اس هست که عمرا دلت بیاد پاکشون کنی

 

 

 

68.دنیا را بهتر شناختم پس از آنکه تو را شناختم

 

 

 

69.روزهایی که می بینمت ، نفسم می گیرد و روزهایی که نیستی دلم
اما تو باش ! تحمل اولی آسان تر است...

 

 

 

70. هر روز این “عشق” یکطرفه را طی میکنم
یکبار هم تو گامی بدین سو بردار … نترس ، جریمه اش با من !

 

 

 

71.تمام شهر خوابیده ، من از فکر تو بیدارم

 

 

 

72. دوام نمی آورم سردی پاییز امسال را...
باید کوچ کنم به قشلاق آغوشت !!!

 

 

 

73. ابراهیم که نیستم میگذاری میروی...
این آتش نبودنت بر من گلستان نخواهد شد !!!

 

 

 

74.بهشت فاصله ی پلک بالا و پایین من است وقتی که به تو نگاه میکنم

 

 

 

75.در هر ورق زمان نوشته ام : به یادت میمانم حتی اگر هزار صفحه از تو دور باشم !

 

 

 

76. مشترک گرامی
تاریخ شارژ ارادت ما به شما تا وقتی نفس باقی است اعتباردارد !
همراه آخر

 

 

 

77. تو مثل دعای مادرم از ته دل می آیی

 

78. چشمهای تو یک مرض مسری دارند !
هربار نگاه میکنمت ، تب میکند وجودم ...

 

 

 

79.صبحی که شروعش با توست ، خورشید دیگر اضافیست !

 

 

 

80. خوشبختی مگه چقدر چیز عجیبیه ؟!؟
همین که کنار یک نفر بتونی خودت باشی خوشبختی !

 

 

 

81.ﻫﺮ ﻭﻗﺖ ﺑﻬﺖ ﻣﻴﮕﻢ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﻣﻴﺨﻨﺪﻱ....
ﭘﺲ ﻳﻪ ﺩﻝ ﺳﻴﺮ ﺑﺨﻨﺪ ﭼﻮﻥ ﺑﻪ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﺗﻤﻮﻡ ﺧﻨﺪﻩ ﻫﺎﻱ ﻗﺸﻨﮕﺖ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ

 

 

 

82. کوتاه میگویم دوستت دارم اما از دوست داشتنت کوتاه نمی آیم ...

 

 

 

83.عزیز بودن آدمها به این نیست که وقتی می بینیشون چقدر از دیدنشون خوشحال میشی ؛ به اینه که وقتی نمی بینیشون چقدر دلت براشون تنگ میشه !

 

 

 

84. سلام به اون عزیزی که فاصله ها باهاش دارم
تو دفتر خاطره هام خاطره ها باهاش دارم
آرزوی دیدن اون صورت زیباشو دارم
آخر حرفمم اینه هرجا باشه دوسش دارم

 

 

 

85. اونی که تو دلم جاشه
با عشقی که تو چشماشه
ای کاش
مال من باشه

 

 

 

86. انگار در دلم حرفی دیگر باقی نمانده تا برایت بگویم...
تنها یک جمله : هنوزم دوستت دارم !

 

 

 

87. بزرگترین روانشناسان دنیایند دو چشمت !
اینقدر که امیدوارم می کنند به زندگی...

 

 

 

88. همه ماهر شده اند
یک نفر هزاران نفر را با هم دوست دارد!
اما من ناشیانه به یک نفر دل میبندم هزاران بار !

 

89. ﻣﻦ ﺁﻣﺪﻡ ﺑﻪ ﺩﻧﻴﺎ ﻛﻪ ﻋﺎﺷﻖ ﺗﻮ ﺑﺎﺷﻢ
ﺧﺪﺍ ﻛﻨﻪ ﺑﺘﻮﻧﻢ ﻛﻪ ﻻﻳﻖ ﺗﻮ ﺑﺎﺷﻢ

 

 

 

90.نگاهم کن که بی نگاه تو جهان حتی به یک نگاه هم نمی ارزد

 

 

 

91. من از عهد آدم تو را دوست دارم
از آغاز عالم تو را دوست دارم
چه شب ها من و آسمان تا دم صبح
سرودیم نم نم ، تو را دوست دارم

 

 

 

92. چه ناگهانی نگاهت را به نگاهم تعارف کردی
و ناگهان عاشقت شدم...

 

 

 

93.در این پیچیدگی ها ، من چه ساده دوستت دارم

 

 

 

94.کاش دستانم آنقدر بزرگ بود که می توانستم چرخ دنیا را به کامت بچرخانم اما کسی را میشناسم که بر همه چیز تواناست ، تو را به او می سپارم

 

95.به اون که رفته و دیگه هیچوقت نمیاد نیازمندیم !

 

96. توفقط باش…تا منم همچون سهراب گویم:دلخوشی ها کم نیست ...

 

 

 

97. ای تموم زندگیم !
بی تو تمومه زندگیم...

 

 

 

98.هرچه دلم را خالی میکنم باز پر میشود از تو…عجب برکتی دارد دوست داشتنت

 

 

 

99. هزار کلمه بر جای خالی ات ریختم اما پر نشد…بگمانم از جنس بی نهایتی ...

 

 

 

100. لبخند تو تعادل شهر را به هم میزند
اما تو بخند من شهر را دوباره میسازم...

 

 

 

101. من درختت میمونم...
تو تبر هم که بشی و بخوای منو قطع کنی ، آخرش یا دستمال میشم واسه اشک چشمات یا قلم و کاغذ میشم واسه دلتنگیات

 

 

 

102.تفاوتی ندارد خواب باشم یا بیدار :
زیباترین تصویر پیش چشمانم همیشه “تویی"

 

 

 

103. مواظب لپات باش چون وزیر نفت گفته از هر جا بتونیم گاز میگیریم...

 

 

 

104.دوست داشتن تو خرج دارد ، دلِ مایه دار می خواهد

 

 

 

105. از نگاهت تا دلم رنگین کمان گل می کند
با تو باید مثل باران حرف زد !

 

 

 

106.به اندازه دیوونه های دیوونه خونه ، دیوونه وار دیوونتم دیوونه !

 

 

 

107.در بودنت به نبودنت و در نبودنت به بودنت می اندیشم ای بود و نبود من.

 

 

 

108.یادم باشه که یادته که یادم بیاری که یادت بدم که یاد بگیری که همیشه به یادتم و یادت هیچ وقت از یادم نمیره ، اینو یادت نره

 

 

 

109.معجزه لبخند کسی است که دوستش میداری !

 

 

 

110.دلم یک قفس مرغ عشق است
گلویم پر از اسم تو

 

 

 

111.تو لبخند می زنی !
گل سرخ معنا می شود

 

 

 

112.جهان که فاصله ای نیست !
تا ماه پیاده میروم ، اگر آنجا خانه ات باشد

 

 

 

113.روزایی که “تو” توشون نیستی ، حیفم میاد زندگیشون کنم.

 

114.ﭼﻘﺪﺭ ﺧﻮﺑﻪ ﮐﺴﯽ ﻫﺴﺖ ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﺑﻬﺶ ﻓﮑﺮ ﻣﯿﮑﻨﯽ ﺍﻭﻧﻘﺪﺭ ﮔﺮﻡ ﻣﯿﺸﯽ که ﯾﺎﺩﺕ ﻣﯿﺮﻩ هوا ﭼﻘﺪﺭ ﺳﺮﺩﻩ...

 

115. دل پا برهنه ام ریگی به عشق ندارد...

 

 

 

116. گاه این نازک دلم ، یاد رویت میکند
گاه با دیدار گل ، یاد بویت میکند
گاه با دلواپسی ، در کنار پنجره
از هزاران قاصدک ، پرس و جویت میکند

 

 

 

117. زیباترین غزل ، سکوت دلم در نگاه توست.

 

 

 

118.برایت یک بغل گندم ، دلی خشنود از مردم
برایت سفره ای ساده ، حلال و پاک و آماده
برایت شور پاییزی ، که برگ غم فرو ریزی
برایت یک غزل احساس ، دو بیتی های عطر یاس
برایت هر چه خوبی هست ، دعا کردم دعا کردم

 

 

 

119.ماندن به پای کسی معرفت می خواهد نه بهانه

 

 

 

120.نبودنتو با یه ساعت شنی اندازه میگیرم کجایی روزگار که یک صحرا گذشت.

 

 

 

122.تو ماه را دوست داری و من ماه هاست که تو را

 

 

 

123.گرچه آلوده دنیای غریبم اما سینه ای پاک به پهنای صداقت دارم دل من عاطفه را می فهمد خوشحالم با کسی سبز تر از عشق رفاقت دارم

 

 

 

 

 

124.کسی آیا می داند ؟
پس از یاد گرفتن نام تو ، پس از “ دوستت دارم
به چه می نازد الفبا ؟

 

 

 

125. نیاز که تو باشی ، تمام من میشود “نیازمندیها

 

 

 

126.زندگی بوسه ایست که از لبان تو پر میکشد

 

 

 

127.دنیا فهمید خیلی حقیر است وقتی گفتم : یک موی تو را به او نمیدهم...

 

 

 

128.افکار عاشقانه ام را جمع که میکنم ، دسته گلی می شود شبیه تـــو برای تـــو.

 

 

 

129.بوسیدن تو تنها تکراریست که تکراری نمی شود.

 

 

 

130. آغوشت میتواند قشنگترین سرخط خبرها باشد وقتی تو میتوانی قشنگ ترین تیتر زندگی من باشی

 

 

 

131.هوای فاصله سرد است
من از کلاف دلم برایت خیال گرم می بافم

 

 

 

132. خدا را در قلب کسانی دیدم که بی هیچ توقعی ، مهربانند

 

 

 

133. به خاطر عشقت زنده نباش ؛ به خاطر کسی زنده باش که به عشقت زندست

 

134.وقتی از همه دنیا ناراحتم ، فقط با فکر کردن به تو آروم میشم اما وقتی تو ناراحتم می کنی ، همه ی دنیا هم نمیتونه آرومم کنه

 

 

 

135.زندگی بهانه است !
من هوا را به امید همنفسی با تو تنفس می کنم

 

 

 

136.همیشه اسم تو بوده اول و آخر حرفام
بس که اسم تو رو خوندم ، بوی تو داره نفسهام

 

 

 

137.اعتراف می کنم به خیانت که در نبودت با خیالت بودم

 

 

 

138.من ز گهواره تا گور به جای دانش تو را میجویم...

 

 

 

139.دوست داشتنت هوس نیست که باشد و نباشد ! نفس است ؛ تا باشم ، تا باشی

 

 

 

140. حواسم را هر کجا پرت کنم باز هم کنار تو می افتد!این زیباترین احساس دنیاست

 

 

 

141..روزگار نبودنت را دیکته میکند ونمره من میشود صفر!هنوز نبودنت را یادنگرفته ام

 

 

 

142.دلمان کوچک است ولی آنقدر جا دارد که برای هر عزیزی که دوستش داریم ، نیمکتی بگذاریم برای همیشه ی عمر

 

 

 

 

 

143.امتداد فاصله از اعتبار عاطفه نمیکاهد
همیشه هستی … همین حوالی

 

 

 

144.زندگی زیباتر می شود به شرطی که یادمان نرود به اندازه تمام برگ هایش رقصان پاییز برای یکدیگر آرزوهای خوب داشته باشیم

 

 

 

145. در من تمام توست و در تو تمام آنچه دوست میدارم...

 

 

 

146.برای من “مهر” در نگاه توست نه اولین ماه پاییز

 

 

 

147.دلمان که با هم باشد یعنی گور پدر فـــاصـــلــــه ها...

 

 

 

148.مهم نیست عمر “کوتاه” باشد یا “بلند” …
مهم ، نفس هایی ست که با تو “کوتاه” و بی تو “بلند” کشیده می شو

 

 

 

149.غزل دوست داشتن تو به بلندای قصیده ی زندگیست که هر بیتش ، شعر کوتاه من است

 

 

 

150.آرامش” و “صبر” رد پای خدا در زندگی ست
آرزو می کنم زندگیت پر از رد پای خدا باشد

 

 

 

151.برای عاشق شدن که بهانه های ریز و درشت لازم نیست !
برای عاشق شدن کافیست تو نگاه کنی و من لبخند بزنم

 

 

 

153.زیباست وقتی قلبی داری که صاحبش خودت هستی اما زیباتر آن است که همسری داری که قلبش تو هستی

 

 

 

154.هر آدمی تو زندگیش یه بی معرفت داره که اون بی معرفت ، دوست داشتنی ترین آدم روزگاره
به سلامتیه بی معرفت خودم

 

 

 

155.تو فقط با من باش
من قول میدهم با خودم هم قطع رابطه کنم !

 

 

 

156.عزیزترین آدما مثل تکه های پازل اند
نباشن هیچ چیز دیگه ای نمیتونه جاشونو پر کنه

 

 

 

157.از من می پرسی چرا این روزها این قدر آرامم و من لبخند می زنم
آخر تو بگو مگر آرامش کنار تو دلیل هم می خواهد ؟!؟!

 

 

 

158.نیلوفرانه دوستت می دارم
من درست مثل خودم ، هنوز و همیشه دوستت می دارم !

 

 

 

159.هیچوقت از خدا نخواستم همه ی دنیا مال من باشه
فقط خواستم اونی که دنیای منه مال هیچکی نباشه

 

 

 

160.اولین ها همیشه تو ذهن آدم می مونن ، سعی کن اولینت ، بهترینت باشه

 

 

 

161.نامت را بر دستانم مینویسم تا در وقت دعا همیشه اولین آرزویم سعادت تو باشد

 

 

 

162.چه کنم تا تو باور کنی که از یاد بردنت حتی برای ثانیه ای ، کار من نیست ؟!؟!؟

 

 

 

163.دوست داشتن یک نوع باوره ؛ خوش به حال آن باوری که صادقانه باشد

 

 

 

164. ﺍﮔﻪ ﮔﻔﺘﯽ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﭼﻨﺪ ﺣﺮﻓﻪ ؟
ﺩﯾﺪﯼ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﮐﺮﺩﯼ !؟!؟!
ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﺣﺮﻑ ﻧﯿﺴﺖ ﯾﻪ ﺯﻧﺪﮔﯿﻪ ﺍﻣﺎ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺩﻭ ﺣﺮﻑ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﻧﯿﺴﺖ : ﺗـــــﻮ

 

 

 

165.ستاره ها هیچ گاه از خاطر آسمان نمی روند ، بگذار دل من آسمان باشد و یاد تو ستاره !

 

 

 

166.دوست داشتن ؛ زبان ٬ زمان ٬ راه ٬ دلیل ٬ نشانه نمی خواهد !!!
دوست داشتن دل می خواهد و یک “من” می خواهد و یک “تو” …

 

 

 

167. ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﻳﻪ ﺳﺮ ﻛﺒﺮﻳﺖ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ !!!
ﻛﻮﭼﻴﻜﻪ ﻭﻟﻲ ﺩﻧﻴﺎ ﺭﻭ ﺑﻪ ﺁﺗﻴﺶ ﻣﻴﻜﺸﻪ !

 

 

 

168.برایت نمیمیرم … برایت میمانم ، میمانم تا آنجا که آخر دنیاست

 

 

 

169. هواشناسی اعلام کرد که آغوشت برای همیشه گرم است

 

 

 

 

 

170.توی زندگی هر کسی ، یکی هست که مثل “هیچکس” نیست.

 

171.عشق چیست ؟
صاعقه ایست بین دو نگاه !
پس از آن بارش باران محبت در دل ها

 

 

 

172.از تمام دنیا
یک صبح سرد ، یک چای داغ و یک صبح بخیر تو ، برایم کافی است

 

 

 

173.ﻏﺮﻳﺒﻪ ﺑﻮﺩﻯ ﻭﺍﺳﻪ ﻣﻦ
ﺍﻣﺎ ﺷﺪﻯ ﻋﺰﻳﺰ ﻣﻦ
ﺗﻮ ﻟﺤﻈﻪ ﻫﺎﻯ ﺑﯽ ﮐﺴﻰ
ﺗﻨﻬﺎ ﺗﻮﯾﻰ ﺭﻓﻴﻖ ﻣﻦ

 

 

 

174.چگونه فراموشت کنم وقتی تمام شب رنگ چشم های توست ؟

 

 

 

175.عشق غالبا یک عذاب است ولی محروم ماندن از آن مرگ است !

 

 

 

176. ساعت نشدم پشت به دیوار کنم
خود را به دقیقه ها گرفتار کنم
ساعت شده ام که دوستت دارم را
هر ثانیه در گوش تو تکرار کنم

 

 

 

177.دوست دارم بدانم دوست داشتن را چگونه دوست داری تا دوستت بدارم آنگونه که تو دوست داری

 

178.دنیام دستای توئه که توی دستای منه

 

 

 

179.مرا ببخش ! اگر به تو پیله کرده ام ، قدری طاقت بیاوری پروانه ات میشوم

 

 

 

180. تنها در دو هنگام است که می خواهم با تو باشم : هم اکنون و همیشه !

 

 

 

181.هیچ چیز غیر ممکن نیست
محالی در عالم نیست
همه چیز شدنی ست
جز یک چیز ! زندگی بی تو

 

 

 

182.عشق یعنی به سادگی دست کسی را می گیری و به سختی هرگز رهایش نمی کنی

 

 

 

183. وقتی که هستی دوستت دارم
وقتی که نیستی لحظه های دوست داشتنت را مرور می کنم

 

 

 

184.اگه دنبالت میام فقط دارم حرفتو گوش می کنم !
آخه خودت گفتی برو دنبال زندگیت … !!!

 

 

 

185.روی بعضی آدما باید تشدید گذاشت انقد که ماهن

 

 

 

186.اتل متل یه رویا به یادتم یه دریا
خواستم اینو بدونی که تو تکی تو دنیا

 

187.الماس وجودت بر شیشه دلم خطی کشید که پاک کردنش بدون شکستن ممکن نیست

 

 

 

188.آرزوی من این است :
زیر سقف این دنیا
من برای تو باشم ، تو برای من تنها

 

 

 

189. یکی‌ از زیباترین لحظها‌ لحظه ای که میبینی‌ یکی‌ لبخند رو لبشه و تو میدونی‌ که تو دلیل اون لبخند هستی

 

 

 

190.یکی را دوست دارم که میدانم او دیگر برایم یکی نیست ، او برایم یک دنیاست

 

 

 

191.عشق با هم صعود کردن نیست ، عشق در وقت سقوط با هم بودن است

 

 

 

192. بعضی آدما هستن که وقتی گرفتارشون میشی دیگه از آزادی بدت میاد !

 

 

 

193.زندگی زیباست
یعنی از همان روز که تو تمام زندگی ام شدی

 

 

 

194. نفسم !!!
تو را از من بگیرند ، می میرم

 

 

 

195. درسته که گوشیم قیمتی نداره ولی اونیکه بهم زنگ میزنه قیمتی ترینه

 

 

 

196.تمام شهر از بس عاشقی کردند قهارند
من اما هنوز ناشیانه دوستت دارم !

 

 

 

197.در خیالم با خیالت بی خیال عالمم

 

 

 

198. فرقی ندارد
شرق یا غرب
شمال یا جنوب
من تو را به هر جهت دوست دارم هنوز !

 

 

 

199.منتظر نباش کسی بیاد که دنیا را بهت بده ؛ دعا کن کسی پیدا بشه که تو را به دنیا نده

 

 

 

199. هرکسی رو می تونستم دوست داشته باشم اگر دوست داشتن رو از تو شروع نمی کردم

 

 

 

200.همیشه دروغ گفتن تلخ نیست !
بهم بگو دوستم داری

 

برچسب ها اس ام اس عاشقانه&اس ام اس عاشقانه جدید&اس ام اس عاشقانه زیبا&اس ام اس&اس ام اس عاشقانه 92&اس ام اس عاشقانه 1392&اس ام اس عاشقانه 2013&اس ام اس عاشقانه ها&سایت اس ام اس عاشقانه&وبلاگ اس ام اس عاشقان&گلچین اس ام اس عاشقانه&اس ام اس عاشقانه گلچین&اس عاشقانه&اس ام اس عاشقانه جدید 92&اس ام اس عاشقانه ولنتاین&اس ام اس عاشقانه ولنتیان جدید&اس ام اس عاشقانه ولنتاین 92&اس ام اس عاشقانه ولنتاین 2013&اس ام اس عاشقانه ولنتاین 1392&اس ام اس عاشقانه ولنتاین 2014&اس ام اس عاشقانه 1&عاشقانه&عاشقانه ی جدید&عاشقانه ها&سایت عاشقانه&پیامک عاشقانه&پیامک عاشقانه جدید&پیامک عاشقانه 92&پیامک عاشقانه 1392&پیامک عاشقانه زیبا&پیامک عاشقانه قشنگ&پیامک عاشقانه 2013&سیت پیامک عاشقانه ها&سایت پیامک عاشقانه&سایت پیامک عاشقانه&پیامک عاشقانه دلبری& اس ام اس عاشقانه دلبری&پیامک عاشقانه نامزدی&پیامک عاشقانه نامزدی جدید&اس ام اس عاشقانه نامزدی&پیامک عاشقانه 2014&پیامک عاشقانه جذاب&پیامک عاشقانه ولنتاین&پیامک عاشقانه ولنتاین جدید&پیامک عاشقانه 92ولنتاین &پیامک عاشقانه ولنتاین 1392&پیامک عاشقانه ولنتاین 2013&پیامک عاشقانه ولنتاین 2014&اس ام اس&سایت اس ام اس&اس ام اس جدید&اس ام اس زیبا&اس ام اس دلبری&اس ام اس ها&سایت تفریحی&سایت تفریحی ایران&پاتوق جوانان&پیامک عاشقانه پیامک عاشقانه&پیامک عاشقانه جدید جدید&پیامک&سایت پیامک&اس&اس ام اس جدید92&پیام کوتاه&سایت پیام کوتاه&مسج&مسج عاشقانه&مسج عاشقانه جدید&مسج عاشقی&اس ام اس عشق&پیامک عشق&اس عشق&مسج عشق&گلچین اس ام اس&گلچین اس ام اس منتخب&گلچین اس ام اس جدید&گلچین اس ام اس های جدید اس ام اسکده&بزرگترین سایت اس ام اس&بهترین سایت اس ام اس&بزرگترین سایت اس ام اس عاشقانه&بهترین سایت اس ام اس عاشقانه&گلچین جدیدترین اس ام اس&گلچین سایت اس ام اس& سایت اس ام اس گلچین&گلچین اس ام اس عاشقانه&عشق&سایت اسم اس&سایت اس ام اس و تفریحی&سایت تفرحیی&تفریح&اس ام اس1&عاشقانه و دلبری&متن عاشقانه&استوس عاشقانه&مسیج عاشقانه&استوس عاشقانه ی جدید&جدیدترین اس ام اس ها&اس ام اس جدید&پیامک جدید&پیامک زیبا&برترین اس ام اس ها&گلچین جدیدترین اس ام اس& عا شقانهsms&sms& sms جدید& sms عشق& sms sms& sms ولنتاین& sms ولنتاین جدید& sms ولنتاین 92& sms روز عشق& sms های جدید&سایت sms& sms sms sms&بزرگترین سایت sms&سایت sms sms&ولنتاین sms& sms و استاس& sms sms sms sms&ایران اس ام اس&ایران sms&گلچین sms&گلچین sms جدید& sms 92& sms1392& sms 2013 ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 1349
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 124
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 187
  • بازدید ماه : 418
  • بازدید سال : 1,732
  • بازدید کلی : 10,589